Jelle de Vries Actief Forum

Welkom! Hier kun je je inschrijven voor Jelle de Vries Actieforum. Het Online platform waar Small Group Class deelnemers (EMT), Personal Training klanten en andere geinteresseerden van een slanker, sterker, sexier en gezonder lijf bijeenkomen voor support en inspiratie!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Jelle de Vries Actief Forum

Welkom! Hier kun je je inschrijven voor Jelle de Vries Actieforum. Het Online platform waar Small Group Class deelnemers (EMT), Personal Training klanten en andere geinteresseerden van een slanker, sterker, sexier en gezonder lijf bijeenkomen voor support en inspiratie!

Jelle de Vries Actief Forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jelle de Vries Actieforum is het Online platform waar Small Group Class deelnemers (EMT), Personal Training klanten en andere geinteresseerden van een slanker, sterker, sexier en gezonder lijf bijeenkomen voor support en inspiratie!


2 plaatsers

    krachttraining saai en niet aantrekkelijk voor vrouwen

    avatar
    klaveri


    Aantal berichten : 3
    Registratiedatum : 18-06-12
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : leeuwarden

    krachttraining saai en niet aantrekkelijk voor vrouwen Empty krachttraining saai en niet aantrekkelijk voor vrouwen

    Bericht van klaveri ma 18 jun 2012, 09:46

    Ik heb een tijdje kracht training gedaan en vind het saai en niet vrouw vriendelijk ik zou graag adviezen willen hoe ik dingen in mijn dagelijks leven kan invoegen door er een gewoonte van te maken. bijv fietsen naar het werk, de trap nemen in plaats van de lift, enz. op deze manier is het goed vol te houden. en volgens mij leuker.
    Jelle de Vries PT
    Jelle de Vries PT
    Admin


    Aantal berichten : 84
    Registratiedatum : 06-05-09
    Leeftijd : 55
    Woonplaats : Leeuwarden

    krachttraining saai en niet aantrekkelijk voor vrouwen Empty Re: krachttraining saai en niet aantrekkelijk voor vrouwen

    Bericht van Jelle de Vries PT di 19 jun 2012, 20:39

    Hallo Klaveri,

    Je geeft zelf de oplossingen al aan.
    Door meer voor de gezondere alternatieven te kiezen ben je bewust al bezig met het doorvoeren van meer lichaamsbeweging en wordt het al snel een lifestyle.

    Over krachttraining bestaan veel misverstanden.
    Het wordt vaak verkeerd gedaan en de gedachte leeft nog steeds, met name bij vrouwen dat ze er te gespierd van worden.
    Gelukkig kan dit niet en hebben juist vrouwen veel baat bij krachtraining om hun botten te verstevigen (osteoporose).
    Mensen die aan krachttraining doen zijn veelal gezonder en hebben meer weerstand in het dagelijks leven.

    Alles wat je doet aan lichaamsbeweging is echter altijd goed.
    Zolang je het maar dagelijks minimaal een half uur doet om het ook effect te laten hebben.

    Met sportieve groet,
    Very Happy
    Jelle
    Auteur: ' Eerst gezond, dan Slank!'

      Het is nu do 09 mei 2024, 15:48