Jelle de Vries Actief Forum

Welkom! Hier kun je je inschrijven voor Jelle de Vries Actieforum. Het Online platform waar Small Group Class deelnemers (EMT), Personal Training klanten en andere geinteresseerden van een slanker, sterker, sexier en gezonder lijf bijeenkomen voor support en inspiratie!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Jelle de Vries Actief Forum

Welkom! Hier kun je je inschrijven voor Jelle de Vries Actieforum. Het Online platform waar Small Group Class deelnemers (EMT), Personal Training klanten en andere geinteresseerden van een slanker, sterker, sexier en gezonder lijf bijeenkomen voor support en inspiratie!

Jelle de Vries Actief Forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jelle de Vries Actieforum is het Online platform waar Small Group Class deelnemers (EMT), Personal Training klanten en andere geinteresseerden van een slanker, sterker, sexier en gezonder lijf bijeenkomen voor support en inspiratie!


    veel afgevallen, nu weer ander probleem

    avatar
    klaveri


    Aantal berichten : 3
    Registratiedatum : 18-06-12
    Leeftijd : 49
    Woonplaats : leeuwarden

    veel afgevallen,  nu weer ander probleem Empty veel afgevallen, nu weer ander probleem

    Bericht van klaveri ma 18 jun 2012, 09:53

    Ik ben de afgelopen 2 jaar veel afgevallen, in totaal bijna 30 kilo. blij met het resultaat maar heb nu veel losse huid en op mijn heupen en buik mocht nog wel wat af terwijl de kleding maat nu goed is. hoe hou ik de weegschaal stabiel en val toch op die plaatsen nog af. en zijn er nog adviezen wat betreft de extra huid. behalve een operatieve oplossing.

      Het is nu ma 20 mei 2024, 04:36